Biuletyn Informacji Publicznej
Straż Miejska w Bielsku-Białej

Ogłoszenie o naborze 3/2022 na wolne stanowiska pracy inspektor w Referacie Finansowow-Logistycznym


Nr sprawy : 3/2022

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA PRACY

INSPEKTOR

w Referacie Finansowo - Logistycznym

1. Wymagania niezbędne:

1.1 obywatelstwo polskie, ukończone 18 lat,

1.2 pełna zdolność do czynności prawnych,

1.3 korzystanie w pełni z praw publicznych,

1.4 wykształcenie co najmniej średnie,

1.5 staż pracy: 3 lata przy wykształceniu średnim, 1 rok przy wykształceniu wyższym,

1.6 nie karany/nie karana prawomocnie za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

1.7 nienaganna opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

2.1 doświadczenie w pracy w firmach/instytucjach na stanowisku finansowo – logistycznym,

2.2 dobra wiedza na temat działalności Straży Miejskiej,

2.3 odporność na stres, zdolność koncentracji i podzielność uwagi.

3. Warunki pracy:

3.1 1 cały etat,

3.2 praca od poniedziałku do piątku,

3.3 praca w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej,

3.4 uprawnienia pracownika samorządowego zostały określone w art. 36 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2022.530).

4. Zakres obowiązków:

4.1 prowadzenie magazynu Straży Miejskiej w oparciu o instrukcję magazynową

w szczególności:

zamawianie i wydawanie sortów mundurowych,
zamawianie i wydawanie materiałów biurowych oraz wyposażenia technicznego,
prowadzenie kartotek oraz sporządzanie planów i wykazów dot. prowadzenia magazynu,
4.2 prowadzenie rejestru i wydawanie druków ścisłego zarachowania,

4.3 prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Straży Miejskiej,

4.4 przygotowanie miesięcznego zestawienia zużycia paliwa w samochodach służbowych,

4.5 prowadzenie bieżących sprawozdań i analiz zgodności z zawartymi umowami na zakup paliwa do samochodów służbowych, kosztów ich napraw i badań technicznych,

4.6 zakup pieczęci służbowych i prowadzenie rejestru,

4.7 współpraca z pracownikiem ds. płac w zakresie rozliczania czasu pracy,

4.8 prowadzenie sekretariatu Straży Miejskiej w ramach zastępstwa nieobecnego pracownika.

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

5.1 list motywacyjny i kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

/ stanowiący załącznik do ogłoszenia /

5.2 CV (określające spełnienie wymogów formalnych),

5.3 podpisane własnoręcznie oświadczenia stanowiące załączniki do ogłoszenia
o naborze w plikach:

a) oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.doc

b) oświadczenie o niekaralności.doc

5.4 kserokopia dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,

5.5 kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów,

5.6 kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,

5.7 kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa zatrudnienia, o którym mowa w art. 13a §2 ustawy o pracownikach samorządowych posiadający orzeczenie ustalające stopień niepełnosprawności obowiązany jest przedłożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, o której mowa w art. 1 ust.1 w związku z art. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

W miesiącu kwietniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

KOMPLET DOKUMENTÓW NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W FORMIE PAPIEROWEJ

w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej

ul. Hugona Kołłątaja 10, 43-300 Bielsko-Biała

kadry - pok. 107

od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 - 15.00,

w piątek w godz. 7.30 – 12.00.

w terminie do 31 maja 2022 r.

Uwaga! Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacje dodatkowe:

kandydaci spełniający wszystkie wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmów kwalifikacyjnych,
wszystkie informacje dotyczące naboru na wolne stanowisko specjalista umieszcza się na stronie BIP www.bip.strazmiejska.bielsko.pl – rekrutacja,
osoby wybrane do zatrudnienia będą zobowiązane do przedstawienia oryginału aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane jedynie na potrzeby rekrutacji, której one dotyczą. Administratorem danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej w Bielsku-Białej.
wzory dokumentów można pobrać również w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej,
dodatkowe informacje: tel. 33 82 281 14 wew. 107 – Stanowisko ds. kadr od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30-15.00, w piątek w godz. 7.30 – 12.00.

Dokumenty

Kwestionariusz_osobowy (52.3kB RTF)

Osw_kandydata (19.2kB docx)

Osw_o_niekaralnosci (13.1kB docx)


Autor zmiany: Dorota Fabia
Data wytworzenia: 2022-05-19 10:52:00
Data publikacji: 2022-05-19 10:52:00

Historia zmian artykułu
Lp. Data Operacja Osoba
2 2022-05-19 10:52:00 Publikacja Dorota Fabia
1 2022-05-19 10:54:56 Zmiana Dorota Fabia