Biuletyn Informacji Publicznej
Straż Miejska w Bielsku-Białej

Ogłoszenie o naborze 4/2021 na wolne stanowiska pracy specjalista w Referacie Finansowo-Logistycznym


OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA PRACY SPECJALISTA

w Referacie Finansowo - Logistycznym

1. Wymagania niezbędne:

1.1 obywatelstwo polskie, ukończone 18 lat,

1.2 pełna zdolność do czynności prawnych, 

1.3 korzystanie w pełni z praw publicznych,

1.4 wykształcenie co najmniej średnie,

1.5 staż pracy: 3 lat przy wykształceniu średnim,  2 lata przy wykształceniu wyższym,  

1.6 nie karany/nie karana prawomocnie za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

1.7 nienaganna opinia.

 

2. Wymagania dodatkowe:

2.1 doświadczenie w pracy w firmach/instytucjach na stanowisku informatyka,

2.2 dobra wiedza na temat działalności Straży Miejskiej,

2.3 odporność na stres, zdolność koncentracji i podzielność uwagi,

2.4 komunikatywność, kreatywność.

3. Warunki pracy:

3.1 1/2 etatu,

3.2 praca od poniedziałku do piątku,

3.3 praca w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej,

3.4 uprawnienia pracownika samorządowego zostały określone w art. 36 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2019.1282).

 

4. Zakres obowiązków:

4.1 merytoryczny nadzór nad stanowiskiem monitoringu wizyjnego miasta CCTV, w tym:

a)    kontrola i nadzór nad prawidłowością funkcjonowania monitoringu zarówno w siedzibie Straży Miejskiej, jak i na zewnątrz,

b)    niezwłoczne reagowanie na ujawnione nieprawidłowości w funkcjonowaniu monitoringu w celu usunięcia awarii,

c)    prowadzenie przedsięwzięć zmierzających do rozbudowy monitoringu wizyjnego miasta Bielska Białej,

4.2 bieżąca współpraca z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w Straży Miejskiej celem   zapewnienia prawidłowości funkcjonowania systemów informatycznych w jednostce,

4.3 nadzorowanie systemu komunikacji w sieci komputerowej oraz przesyłania danych za pośrednictwem urządzeń teletransmisji,                           

4.4 montaż i nadzorowanie przeglądów, konserwacji oraz uaktualniania systemów informatycznych w jednostce.

 

 

 

 

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

5.1 list motywacyjny i kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

/ stanowiący załącznik do ogłoszenia /

5.2 CV (określające spełnienie wymogów formalnych),

5.3 podpisane własnoręcznie oświadczenia stanowiące załączniki do ogłoszenia
o naborze w plikach:

a) oświadczenie o przetwarzaniu  danych osobowych.doc

b) oświadczenie o niekaralności.doc

5.4 kserokopia dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,

5.5 kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów,

5.6 kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,

5.7 kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa zatrudnienia, o którym mowa w art. 13a §2 ustawy o pracownikach samorządowych posiadający orzeczenie ustalające stopień niepełnosprawności obowiązany jest przedłożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, o której mowa w art. 1 ust.1 w związku z art. 3  ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

 

W miesiącu listopadzie 2021 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

 

KOMPLET DOKUMENTÓW NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W FORMIE PAPIEROWEJ

            w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej

            ul. Hugona Kołłątaja 10,  43-300 Bielsko-Biała

            kadry - pok. 107

            od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 14.30.

w terminie do 17 grudnia 2021 r.

 

Uwaga! Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań niezbędnych określonych  w ogłoszeniu, a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe:

  Ø  kandydaci spełniający wszystkie wymagania formalne zostaną powiadomieni  o terminie rozmów kwalifikacyjnych,

  Ø  wszystkie informacje dotyczące naboru na wolne stanowisko specjalista umieszcza się na stronie BIP www.bip.strazmiejska.bielsko.pl – rekrutacja,  

  Ø  osoby wybrane do zatrudnienia będą zobowiązane do przedstawienia oryginału aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,

  Ø  zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane jedynie na potrzeby rekrutacji, której one dotyczą. Administratorem danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej    w Bielsku-Białej.

  Ø  wzory dokumentów można pobrać również w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej, 

  Ø  dodatkowe informacje: tel. 33 82 281 14 wew. 107 – Stanowisko ds. kadr od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-14.30.

Dokumenty

Opis_stan_4_2021 (17.2kB docx)

Kwestionariusz_osobowy (52.3kB RTF)

Oswiadcz_kandydata (19.2kB docx)

Oswiadcz_o_niekaralnosci (13.1kB docx)


Autor zmiany: Dorota Fabia
Data wytworzenia: 2021-12-01 10:13:07
Data publikacji: 2021-12-01 10:13:07

Historia zmian artykułu
Lp. Data Operacja Osoba
1 2021-12-01 10:13:07 Publikacja Dorota Fabia