- Strona Główna
- Powstanie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
- Podstawa prawna działania
- Przedmiot działalności
- Status prawny
- Kierownictwo
- Sprawozdania finansowe
-
Rekrutacja
- Nabór 4/2024 aplikant (strażnik)
- Nabór 1/2021 specjalista
- Nabór 2/2021 specjalista
- Nabór 3/2021 aplikant (strażnik)
- Nabór 4/2021 specjalista
- Nabór 1/2022 aplikant (strażnik)
- Nabór 2/2022 aplikant (strażnik)
- Nabór 3/2022 inspektor
- Nabór 4/2022 aplikant (strażnik)
- Nabór 1/2023 inspektor
- Nabór 2/2023 aplikant (strażnik)
- Nabór 3/2023 specjalista
- Nabór 4/2023 aplikant (strażnik)
- Nabór 5/2023 inspektor
- Nabór 6/2023 specjalista
- Nabór 7/2023 aplikant (strażnik)
- Nabór 1/2024 aplikant (strażnik)
- Nabór 2/2024 aplikant (strażnik)
- Nabór 3/2024 aplikant (strażnik)
- Inspektor ochrony danych
- Przetargi
- Koordynator do Spraw Dostępności
- Deklaracja dostępności
- Przyjmowanie stron
- Redakcja Biuletynu
- Instrukcja BIP
- Start
- Rekrutacja
- Nabór 1/2023 inspektor
- Ogłoszenie o naborze nr 1/2023 na wolne stanowisko pracy inspektora ds. kadr
Ogłoszenie o naborze nr 1/2023 na wolne stanowisko pracy inspektora ds. kadr
Nr sprawy : 1/2023
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INSPEKTORA
stanowiska ds. kadr
1. Wymagania niezbędne:
1.1 obywatelstwo polskie, ukończone 18 lat,
1.2 pełna zdolność do czynności prawnych,
1.3 korzystanie w pełni z praw publicznych,
1.4 wykształcenie co najmniej średnie,
1.5 staż pracy: 3 lata przy wykształceniu średnim, 1 rok przy wykształceniu wyższym,
1.6 nie karany/nie karana prawomocnie za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
1.7 nienaganna opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
2.1 znajomość ustaw:
- kodeksu pracy,
- o pracownikach samorządowych
- o strażach gminnych,
2.2 mile widziana ukończona służba przygotowawcza w jednostkach samorządowych,
2.3 doświadczenie w pracy na stanowiskach kadrowych,
2.4 znajomość obsługi komputera,
2.5 kreatywność oraz umiejętność dobrej organizacji pracy.
3. Warunki pracy:
3.1 cały etat.
3.2 system 1-zmianowy od poniedziałku do czwartku w godz. 7.00 do 15.30 w piątek w godz. od 7.00 do 13.00,
3.3 praca w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej,
3.4 uprawnienia pracownika samorządowego zostały określone w art. 36 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2022.530).
4. Zakres obowiązków:
4.1 Prowadzenie całości spraw kadrowych związanych z przyjęciami do pracy oraz pracą w Straży Miejskiej,
4.2 Prowadzenie akt osobowych pracowników,
4.3 Wydawanie i aktualizacja upoważnień pracownikom i prowadzenie stosownych rejestrów,
4.4 Współpraca ze służbami BHP , PPOŻ i Medycyną Pracy,
4.5 Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem pracowników,
4.6 Opracowywanie przepisów wewnętrznych jednostki dotyczących spraw kadrowych,
4.7 Obsługa systemu KADRA.
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
5.1 list motywacyjny,
5.2 CV (określające spełnienie wymogów formalnych),
5.3 podpisane własnoręcznie oświadczenia stanowiące załączniki do ogłoszenia
o naborze w plikach:
a) oświadczenie dot.przetwarzania danych osobowych.doc
b) oświadczenie o niekaralności.doc
c) kwestionariusz osobowy.doc
5.4 kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów,
5.5 kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,
5.6 kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa zatrudnienia, o którym mowa w art. 13a §2 ustawy o pracownikach samorządowych posiadający orzeczenie ustalające stopień niepełnosprawności obowiązany jest przedłożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, o której mowa w art. 1 ust.1 w związku z art. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. 2021.573 z późn. zm.)
W miesiącu styczniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
KOMPLET DOKUMENTÓW NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W FORMIE PAPIEROWEJ
w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
ul. Hugona Kołłątaja 10, 43-300 Bielsko-Biała
kadry - pok. 107
od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 - 15.00, w piątek w godz. 7.30 – 12.00.
w terminie do 23 lutego 2023 r.
Uwaga! Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
Ø kandydaci spełniający wszystkie wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmów kwalifikacyjnych,
Ø wszystkie informacje dotyczące naboru na wolne stanowisko inspektora umieszcza się na stronie BIP www.bip.strazmiejska.bielsko.pl – rekrutacja,
Ø osoby wybrane do zatrudnienia będą zobowiązane do przedstawienia oryginału aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
Ø zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane jedynie na potrzeby rekrutacji, której one dotyczą. Administratorem danych osobowych jest Straż Miejska w Bielsku-Białej.
Ø wzory dokumentów można pobrać również w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej,
Ø dodatkowe informacje: tel. 33 82 281 14 wew. 107 – Stanowisko ds. kadr od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 - 15.00, w piątek od 7.30 – 12.00.
Nabor_1_2023 (476kB pdf)
opis_stanowiska_pracy (646.8kB pdf)
Kwestionariusz_osobowy (14.7kB docx)
oswiadczenie_kandydata (19.2kB docx)
oswiadczenie_o_niekaralnosci (13.1kB docx)
Autor zmiany: Dorota Fabia
Data wytworzenia: 2023-02-14 08:27:28
Data publikacji: 2023-02-14 08:27:28
Lp. | Data | Operacja | Osoba |
---|---|---|---|
1 | 2023-02-14 08:27:28 | Publikacja | Dorota Fabia |