Biuletyn Informacji Publicznej
Straż Miejska w Bielsku-Białej

Ogłoszenie o naborze nr 1/2024 na wolne stanowiska pracy aplikant (strażnik)


OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA PRACY

APLIKANT (STRAŻNIK)

w Referacie Rejonowych lub Referacie Patrolowo – Interwencyjnym

1. Wymagania niezbędne:

1.1 obywatelstwo polskie,

1.2 ukończone 21 lat,

1.3 korzystanie z pełni praw publicznych,

1.4 wykształcenie co najmniej średnie,

1.5 nienaganna opinia,

1.6 sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,

1.7  strażnikiem miejskim może być osoba która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

1.8 uregulowany stosunek do służby wojskowej (nie dotyczy kobiet).

 

2. Preferencje dodatkowe: 

2.1 ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,

2.2 wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, administracja, bezpieczeństwo publiczne (lub pokrewne),

2.3 doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów prawa,

2.4 doświadczenie w pracy w firmach/instytucjach zajmujących się utrzymaniem bezpieczeństwa i/lub porządku publicznego,

2.5 prawo jazdy kat. B,

2.6 zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne,

2.7 dobra wiedza na temat działalności Straży Miejskiej, 

2.8 znajomość topografii Bielska-Białej.

 

3. Warunki pracy:

3.1 cały etat,

3.2 wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 5200 zł. brutto plus dodatek za staż pracy,

3.3 system 2-zmianowy  ( 7.00-19.00, 19.00-7.00 ),

3.4 praca w terenie, obszar miasta Bielsko-Biała,

3.5 praca w  umundurowaniu zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) ( tj.Dz.U.1998.112.713 z późn.zm),

 

4. Zakres obowiązków:

4.1 do zadań strażnika miejskiego należy: ochrona porządku publicznego zgodnie z  art. 11 ustawy  o strażach gminnych (miejskich) (tj. Dz.U.2021.1763).

 

5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

5.1 list motywacyjny i kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie /stanowiący załącznik do ogłoszenia/,

5.2 CV (określające spełnienie wymogów formalnych),

 

5.3 podpisane własnoręcznie oświadczenia stanowiące załączniki do ogłoszenia
o naborze w plikach:

a) oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.doc

b) oświadczenie o niekaralności.doc

5.4 kserokopia dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,

5.5 kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów kwalifikacji (przydatnych na stanowisku strażnika miejskiego),

5.6 kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,

5.7 kserokopia książeczki wojskowej – wraz z adnotacją o przeniesieniu do rezerwy  lub zaświadczenie z WKU stwierdzające uregulowany stosunek do służby wojskowej   (dotyczy mężczyzn).

 

W miesiącu grudniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

 

KOMPLET DOKUMENTÓW NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W FORMIE PAPIEROWEJ

            w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej

            ul.  Hugona Kołłątaja 10,  43-300 Bielsko-Biała

            kadry - pok. 107

            od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 - 15.00,

            w piątek w godz. 7.30 – 12.00.

 

w terminie do 19 stycznia 2024 r.

 

Uwaga! Oferty niekompletne, niespełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe:

  Ø  kandydaci spełniający wszystkie wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminach poszczególnych etapów konkursu, wszystkie informacje dotyczące naboru na wolne stanowisko aplikant (strażnik) umieszcza się na stronie BIP www.bip.strazmiejska.bielsko.pl – rekrutacja,  

  Ø  przed przystąpieniem do testu sprawności fizycznej, kandydaci zobowiązani będą do dostarczenia zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwskazań zdrowotnych do udziału w teście sprawności w Straży Miejskiej w Bielsku-Białej,   

  Ø  osoby wybrane do zatrudnienia będą zobowiązane do przedstawienia oryginału aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,

  Ø  zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane jedynie na potrzeby rekrutacji, której one dotyczą. Administratorem danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej    w Bielsku-Białej.

  Ø  wzory dokumentów można pobrać również w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej, 

  Ø  dodatkowe informacje: tel. 33 82 281 14 wew. 107 – Stanowisko ds. kadr od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30-15.00 w piątek w godz. 7.30 – 12.00.

Dokumenty

Ogl_o_naborze_1_2024 (489.4kB pdf)

Kwestionariusz_osobowy (14.4kB docx)

Oswiadcz_kandydata (19.2kB docx)

Oswiadcz_o_niekaralnosci (13.1kB docx)


Autor zmiany: Dorota Fabia
Data wytworzenia: 2024-01-08 07:37:33
Data publikacji: 2024-01-08 07:37:33

Historia zmian artykułu
Lp. Data Operacja Osoba
1 2024-01-08 07:37:33 Publikacja Dorota Fabia