- Strona Główna
- Powstanie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
- Podstawa prawna działania
- Przedmiot działalności
- Status prawny
- Kierownictwo
- Sprawozdania finansowe
- Rekrutacja
- Inspektor ochrony danych
- Przetargi
- Koordynator do Spraw Dostępności
- Deklaracja dostępności
- Przyjmowanie stron
- Redakcja Biuletynu
- Standardy ochrony małoletnich
- Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych
- Instrukcja BIP
- Start
- Rekrutacja
- Nabór 5/2024 inspektor
- Ogłoszenie o naborze nr 5/2024 na wolne stanowisko pracy inspektor w Referacie Finansowo-Logistycznym
Ogłoszenie o naborze nr 5/2024 na wolne stanowisko pracy inspektor w Referacie Finansowo-Logistycznym
Nr sprawy : 5/2024
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
INSPEKTOR
w Referacie Finansowo-Logistycznym
1. Wymagania niezbędne:
1.1 obywatelstwo polskie, ukończone 18 lat,
1.2 pełna zdolność do czynności prawnych,
1.3 korzystanie w pełni z praw publicznych,
1.4 wykształcenie co najmniej średnie,
1.5 staż pracy: 3 lata przy wykształceniu średnim, 1 rok przy wykształceniu wyższym,
1.6 nie karany/nie karana prawomocnie za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
1.7 nienaganna opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
2.1 doświadczenie w pracy w firmach/instytucjach na stanowisku finansowo-logistycznym
2.2 wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub finansów
2.2 mile widziana ukończona służba przygotowawcza w jednostkach samorządowych
2.3 znajomość obsługi komputera
2.4 dobra wiedza na temat działalności Straży Miejskiej,
2.5 odporność na stres, zdolność koncentracji i podzielność uwagi.
3. Warunki pracy:
3.1 1 cały etat,
3.2 praca od poniedziałku do piątku,
3.3 praca w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej,
3.4 uprawnienia pracownika samorządowego zostały określone w art. 36 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2022.530).
4. Zakres obowiązków:
4.1 księgowanie dochodów i wydatków budżetowych
4.2 prowadzenie rejestru faktur
4.3 przygotowywanie przelewów
4.4 księgowanie wyciągów bankowych
4.4 sporządzanie sprawozdań budżetowych
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
5.1 list motywacyjny i kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
/ stanowiący załącznik do ogłoszenia /
5.2 CV (określające spełnienie wymogów formalnych),
5.3 podpisane własnoręcznie oświadczenia stanowiące załączniki do ogłoszenia
o naborze w plikach:
a) oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.doc
b) oświadczenie o niekaralności.doc
5.4 kserokopia dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
5.5 kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów,
5.6 kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,
5.7 kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa zatrudnienia, o którym mowa w art. 13a §2 ustawy o pracownikach samorządowych posiadający orzeczenie ustalające stopień niepełnosprawności obowiązany jest przedłożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, o której mowa w art. 1 ust.1 w związku z art. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
W miesiącu maju 2024r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
KOMPLET DOKUMENTÓW NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W FORMIE PAPIEROWEJ
w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
ul. Hugona Kołłątaja 10, 43-300 Bielsko-Biała
kadry - pok. 107
od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 - 15.00,
w piątek w godz. 7.30 – 12.00.
w terminie do 28 czerwca 2024r.
Uwaga! Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
Ø kandydaci spełniający wszystkie wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmów kwalifikacyjnych,
Ø wszystkie informacje dotyczące naboru na wolne stanowisko specjalista umieszcza się na stronie BIP www.bip.strazmiejska.bielsko.pl – rekrutacja,
Ø osoby wybrane do zatrudnienia będą zobowiązane do przedstawienia oryginału aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
Ø zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane jedynie na potrzeby rekrutacji, której one dotyczą. Administratorem danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej w Bielsku-Białej.
Ø wzory dokumentów można pobrać również w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej,
Ø dodatkowe informacje: tel. 33 82 281 14 wew. 107 – Stanowisko ds. kadr od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30-15.00, w piątek w godz. 7.30 – 12.00.
Ogloszenie_o_naborze_5_2024 (488.5kB pdf)
Kwestionariusz_osobowy (17.2kB docx)
Opis_stanowiska_pracy (20.8kB docx)
Oswiadczenie_kandydata (22.6kB docx)
Oswiadczenie_o_niekaralnosci (15.1kB docx)
Autor zmiany: Dorota Fabia
Data wytworzenia: 2024-06-17 08:14:47
Data publikacji: 2024-06-17 08:14:47
Lp. | Data | Operacja | Osoba |
---|---|---|---|
1 | 2024-06-17 08:14:47 | Publikacja | Dorota Fabia |