Biuletyn Informacji Publicznej
Straż Miejska w Bielsku-Białej

Ogłoszenie o naborze nr 8/2024 na wolne stanowisko pracy inspektor w Referacie Finansowo-Logistycznym


Nr sprawy : 8/2024

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

INSPEKTOR

w Referacie Finansowo-Logistycznym

1. Wymagania niezbędne:

1.1 obywatelstwo polskie, ukończone 18 lat,

1.2 pełna zdolność do czynności prawnych, 

1.3 korzystanie w pełni z praw publicznych,

1.4 wykształcenie co najmniej średnie,

1.5 staż pracy: 3 lata przy wykształceniu średnim,  1 rok przy wykształceniu wyższym,  

1.6 nie karany/nie karana prawomocnie za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

1.7 nienaganna opinia.

 

2. Wymagania dodatkowe:

2.1 doświadczenie w pracy w firmach/instytucjach na stanowisku finansowo-logistycznym

2.2 wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub finansów

2.2 mile widziana ukończona służba przygotowawcza w jednostkach samorządowych

2.3 znajomość obsługi komputera

2.4 dobra wiedza na temat działalności Straży Miejskiej,

2.5 odporność na stres, zdolność koncentracji i podzielność uwagi.

 

3. Warunki pracy:

3.1 1 cały etat,

3.2 praca od poniedziałku do piątku,

3.3 praca w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej,

3.4 uprawnienia pracownika samorządowego zostały określone w art. 36 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2024.1135).

 

4. Zakres obowiązków:

4.1 ewidencja dochodów budżetowych

4.2 sporządzanie wyciągów bankowych z dochodów budżetowych

4.3 dochodzenie należności budżetowych w trybie ustawy „Postepowanie egzekucyjne w administracji”

4.4 sporządzanie sprawozdań z dochodów budżetowych

 

 5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

5.1 list motywacyjny i kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

/ stanowiący załącznik do ogłoszenia /

5.2 CV (określające spełnienie wymogów formalnych),

5.3 podpisane własnoręcznie oświadczenia stanowiące załączniki do ogłoszenia
o naborze w plikach:

a) oświadczenie o przetwarzaniu  danych osobowych.doc

b) oświadczenie o niekaralności.doc

5.4 kserokopia dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,

5.5 kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów,

5.6 kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,

5.7 kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa zatrudnienia, o którym mowa w art. 13a §2 ustawy o pracownikach samorządowych posiadający orzeczenie ustalające stopień niepełnosprawności obowiązany jest przedłożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, o której mowa w art. 1 ust.1 w związku z art. 3  ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

 

W miesiącu sierpniu 2024r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.

 

KOMPLET DOKUMENTÓW NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W FORMIE PAPIEROWEJ

            w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej

            ul. Hugona Kołłątaja 10,  43-300 Bielsko-Biała

            kadry - pok. 107

            od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 - 15.00,

            w piątek w godz. 7.30 – 12.00.

 

w terminie do 27 września 2024r.

 

Uwaga! Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Informacje dodatkowe:

  Ø  kandydaci spełniający wszystkie wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmów kwalifikacyjnych,

  Ø  wszystkie informacje dotyczące naboru na wolne stanowisko specjalista umieszcza się na stronie BIP www.bip.strazmiejska.bielsko.pl – rekrutacja,  

  Ø  osoby wybrane do zatrudnienia będą zobowiązane do przedstawienia oryginału aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,

  Ø  zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane jedynie na potrzeby rekrutacji, której one dotyczą. Administratorem danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej    w Bielsku-Białej.

  Ø  wzory dokumentów można pobrać również w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej, 

dodatkowe informacje: tel. 33 82 281 14 wew. 107 – Stanowisko ds. kadr od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30-15.00, w piątek w godz. 7.30 – 12.00.

Dokumenty

Ogloszenie_o_naborze (466.4kB pdf)

opis_stanowiska (22kB docx)

Kwestionariusz_osobowy (17.5kB docx)

Oswiadczenie_kandydata (22.6kB docx)


Autor zmiany: Agnieszka Pieróg
Data wytworzenia: 2024-09-16 13:26:42
Data publikacji: 2024-09-16 13:26:42

Historia zmian artykułu
Lp. Data Operacja Osoba
4 2024-10-02 13:35:55 Zmiana Agnieszka Pieróg
3 2024-09-16 13:30:01 Zmiana Agnieszka Pieróg
2 2024-09-16 13:27:29 Zmiana Agnieszka Pieróg
1 2024-09-16 13:26:42 Publikacja Agnieszka Pieróg