- Strona Główna
- Powstanie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
- Podstawa prawna działania
- Przedmiot działalności
- Status prawny
- Kierownictwo
- Sprawozdania finansowe
-
Rekrutacja
- Nabór 5/2024 inspektor
- Nabór 6/2024 aplikant (straznik)
- Nabór 8/2024 inspektor
- Nabór 7/2024 aplikant (strażnik)
- Nabór 9/2024 aplikant (strażnik)
- Nabór 10/2024 specjalista
- Nabór 4/2024 aplikant (strażnik)
- Nabór 3/2024 aplikant (strażnik)
- Nabór 2/2024 aplikant (strażnik)
- Nabór 1/2024 aplikant (strażnik)
- Inspektor ochrony danych
- Przetargi
- Koordynator do Spraw Dostępności
- Deklaracja dostępności
- Przyjmowanie stron
- Redakcja Biuletynu
- Standardy ochrony małoletnich
- Instrukcja BIP
- Start
- Rekrutacja
- Nabór 10/2024 specjalista
- Ogłoszenie o naborze nr 10/2024 na wolne stanowisko pracy specjalista w Zespole Dyżurnych i Operatorów Monitoringu Wizyjnego
Ogłoszenie o naborze nr 10/2024 na wolne stanowisko pracy specjalista w Zespole Dyżurnych i Operatorów Monitoringu Wizyjnego
Nr sprawy : 10/2024
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKA PRACY
SPECJALISTA
w Zespole Dyżurnych i Obsługi Monitoringu Wizyjnego
1. Wymagania niezbędne:
1.1 obywatelstwo polskie, ukończone 18 lat,
1.2 pełna zdolność do czynności prawnych,
1.3 korzystanie w pełni z praw publicznych,
1.4 wykształcenie co najmniej średnie,
1.5 staż pracy: 3 lat przy wykształceniu średnim, 2 lata przy wykształceniu wyższym,
1.6 nie karany/nie karana prawomocnie za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
1.7 nienaganna opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
2.1 znajomość kodeksu wykroczeń (tj. Dz.U.2023.2119),
2.2 znajomość kodeksu karnego (tj. Dz.U.2024.17),
2.3 znajomość ustawy- Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U.2024.1251),
2.4 doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów prawa,
2.5 doświadczenie w pracy w firmach/instytucjach zajmujących się utrzymaniem bezpieczeństwa i/lub porządku publicznego,
2.6 dobra wiedza na temat działalności Straży Miejskiej,
2.7 znajomość topografii Bielska-Białej,
2.8 odporność na stres, zdolność koncentracji i podzielności uwagi.
3. Warunki pracy:
3.1 cały etat.
3.2 system 2-zmianowy (8.00-20.00, 20.00-8.00, ).
3.3 praca w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej,
3.4 uprawnienia pracownika samorządowego zostały określone w art. 36 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U.2024.1135).
4. Zakres obowiązków:
4.1 Za pomocą kamer monitoringu wizyjnego prowadzenie obserwacji i rejestrowanie zaistniałych zdarzeń w miejscach publicznych w przypadku gdy czynności te są niezbędne do wykonywania zadań Straży Miejskiej w celu:
a) utrwalenia dowodów popełnia przestępstwa lub wykroczenia,
b) przeciwdziałaniu przypadkom naruszenia spokoju i porządku w miejscach publicznych,
c) ochronny obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej.
4.2 W sytuacji ujawnienia czynu mającego znamiona wykroczenia lub przestępstwa, natychmiastowe informowanie o powyższym dyżurnego SM celem skierowania w to miejsce funkcjonariuszy SM lub Policji, w celu ujęcia sprawców lub zabezpieczania miejsca wykroczenia lub przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenia, w miarę możliwości świadków zdarzenia.
4.3 W razie ujawnienia naruszenia przepisów prawa informowanie niezwłocznie o powyższym dyżurnego SM celem pojęcia stosownych działań.
4.4 Dokumentowanie opisanych czynności w Książce Wydarzeń Monitoringu.
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
5.1 list motywacyjny i kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
/ stanowiący załącznik do ogłoszenia /
5.2 CV (określające spełnienie wymogów formalnych),
5.3 podpisane własnoręcznie oświadczenia stanowiące załączniki do ogłoszenia
o naborze w plikach:
a) oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych.doc
b) oświadczenie o niekaralności.doc
5.4 kserokopia dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
5.5 kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie dodatkowych kursów,
5.6 kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc zatrudnienia,
5.7 kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa zatrudnienia, o którym mowa w art. 13a §2 ustawy o pracownikach samorządowych posiadający orzeczenie ustalające stopień niepełnosprawności obowiązany jest przedłożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, o której mowa w art. 1 ust.1 w związku z art. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
W miesiącu listopadzie 2024r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Straży Miejskiej w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
KOMPLET DOKUMENTÓW NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W FORMIE PAPIEROWEJ
w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
ul. Hugona Kołłątaja 10, 43-300 Bielsko-Biała
kadry - pok. 107
od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.00.
w piątek w godz. 7.30 – 12.00
w terminie do 20 grudnia 2024r.
Uwaga! Oferty niekompletne, nie spełniające wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu, a także dostarczone po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
Ø kandydaci spełniający wszystkie wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmów kwalifikacyjnych,
Ø wszystkie informacje dotyczące naboru na wolne stanowisko specjalista umieszcza się na stronie BIP www.bip.strazmiejska.bielsko.pl – rekrutacja,
Ø osoby wybrane do zatrudnienia będą zobowiązane do przedstawienia oryginału aktualnego ,,Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego,
Ø zebrane w wyniku naboru dane osobowe zostaną wykorzystane jedynie na potrzeby rekrutacji, której one dotyczą. Administratorem danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej w Bielsku-Białej.
Ø wzory dokumentów można pobrać również w siedzibie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej,
Ø dodatkowe informacje: tel. 33 82 281 14 wew. 107 – Stanowisko ds. kadr od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30-15.00, w piątek w godz. 7.30 – 12.00.
ogłoszenie (535.6kB pdf)
opis stanowiska (21.3kB docx)
Kwestionariusz osobowy (17.7kB docx)
Oswiadczenie kandydata (22.6kB docx)
Oświadczenie o niekaralności (15.1kB docx)
Autor zmiany: Agnieszka Pieróg
Data wytworzenia: 2024-12-09 10:08:16
Data publikacji: 2024-12-09 10:08:16