- Strona Główna
- Powstanie Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
- Podstawa prawna działania
- Przedmiot działalności
- Status prawny
- Kierownictwo
- Sprawozdania finansowe
- Rekrutacja
- Inspektor ochrony danych
-
Przetargi
- Ogłoszenie II o przetargu pisemnym na sprzedaż bezzałogowego statku powietrznego (drona) oraz urządzenia do analizy zanieczyszczeń powietrza.
- Plan postaępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2021
- Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na usługę modernizacji i rozbudowy systemu monitoringu miasta Bielska-Białej
- Odpowiedzi na pytania do SWZ nr SM-RFL.261-2.1.2021.DF na usługę rozbudowy i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego miasta Bielska-Białej.
- Odpowiedź na pytanie do SWZ nr SM-RFL.261-2.1.2021.DF na usługę rozbudowy i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego miasta Bielska-Białej.
- Wyjaśnienia i modyfikacja do SWZ nr SM-RFL.261-2.1.2021.DF na usługę modernizacji i rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego miasta Bielska-Białej.
- Informacja o finansowaniu zamówienia nr SM-RFL.261-2.1.2021.DF na usługę rozbudowy i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego miasta Bielska-Białej.
- Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu przetargowym nr SM-RFL.261-2.1.2021.DF na usługę modernizacji i rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego miasta Bielska-Białej.
- Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr SM-RFL.261-2.1.2021.DF na usługę modernizacji i rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego miasta Bielska-Białej
- Zaproszenie do złożenia oferty na bezgotówkową, całodobową i całotygodniową dostawę paliw płynnych do samochodów służbowych Straży Miejskiej w Bielsku-Białej w 2023r. (post. poniżej 130.000 zł netto - art. 2 ust. 1 pkt 1 PZP)
- Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na 2023r.
- Ogłoszenie o zamówieniu na robotę budowlaną pn. "Modernizacja szatni i sanitariatów dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
- Ogłoszenie o przetargu pisemnym na sprzedaż bezzałogowego statku powietrznego (drona) oraz urządzenia do analizy zanieczyszczeń powietrza.
- Koordynator do Spraw Dostępności
- Deklaracja dostępności
- Przyjmowanie stron
- Redakcja Biuletynu
- Instrukcja BIP
- Start
- Przetargi
- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na przebudowę nawierzchni oraz odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej Nr 3400/2/ZP/2017
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na przebudowę nawierzchni oraz odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej Nr 3400/2/ZP/2017
Ogłoszenie nr 106631 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Bielsko-Biała: Przebudowa nawierzchni oraz odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 512730-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:: Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska, krajowy numer identyfikacyjny 7067620800000, ul. ul. Kołłątaja 10, 43-300 Bielsko-Biała, państwo Polska, woj. brak, tel. 033 82-281-14, 82-281-15, faks , e-mail sm@strazmiejska.bielsko.pl Adres strony internetowej (URL): http://bip.strazmiejska.bielsko.pl Adres profilu: http://bip.strazmiejska.bielsko.pl
- 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni oraz odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
3400/2/ZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni oraz poprawa odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej przy ul. Kołłątaja nr 10. 2.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, na którą składa się: 2.1.„Projekt techniczno-wykonawczy – przebudowy nawierzchni oraz odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej”, opracowany przez Usługi Projektowe Michał Koral - załącznik nr 1a, 2.2.„Przedmiar robót– przebudowy nawierzchni oraz odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej”, opracowany przez Usługi Projektowe Michał Koral - załącznik nr 1b, 2.3.„Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – przebudowy nawierzchni oraz odwodnienia posesji Straży Miejskiej w Bielsku-Białej”, opracowany przez Usługi Projektowe Michał Koral - załącznik nr 1c. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo-ilościowym określonym w załączonej dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki nr 1a-1c do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. Przedmiotem zamówienia jest również uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich pozwoleń, decyzji, zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych do tego, aby zrealizować planowaną inwestycję i przekazać przedmiot zamówienia do eksploatacji. Uzyskanie w/w dokumentów musi zmieścić się w zaoferowanym przez Wykonawcę terminie wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2 Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111200-0, 45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT132541.65 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie SIM Mariusz Świerkosz, s.i.m@poczta.fm, 43-440 Goleszów ul. Ustrońska 46, 43-440, Goleszów, kraj/woj. śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 182100.15 Oferta z najniższą ceną/kosztem 182100.15 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 182100.15 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp. IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ogl_o_udziel_zam (1.8MB pdf)
Autor zmiany: Dorota Fabia
Data wytworzenia: 2017-07-11 10:58:19
Data publikacji: 2017-07-11 10:58:19